Парадак правядзення " прамых тэлефонных ліній»
у Шаркаўшчынскім раённым выканаўчым камітэце
"Прамыя тэлефонныя лініі" з грамадзянамі і юрыдычнымі асобамі ў Шаркаўшчынскім раённым выканаўчым камітэце (далей - райвыканкам) праводзяцца ў мэтах растлумачэння грамадзянам і юрыдычным асобам пытанняў у межах сваёй кампетэнцыі альбо па загадзя планаванай тэме, абумоўленай яе актуальнасцю:
- старшынёй райвыканкама ў службовым кабінеце старшыні райвыканкама па нумары тэлефона 4-18-99 у дату і час, вызначаныя старшынёй райвыканкама, але не радзей аднаго разу ў тры месяцы;
- першым намеснікам, намеснікамі старшыні райвыканкама, кіраўніком спраў райвыканкама ў службовых кабінетах, згодна з зацверджаным старшынёй райвыканкама графікам;
Графікі правядзення "прамых тэлефонных ліній" складаюцца штоквартальна сектарам па рабоце са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб райвыканкама.
Пры звароце грамадзяніна да службовай асобы ў ходзе "прамой тэлефоннай лініі" высвятляюцца яго прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (пры яго наяўнасці), звесткі аб месцы жыхарства і (або) працы (вучобы), тэлефоне, а ў прадстаўніка юрыдычнай асобы - найменне юрыдычнай асобы і яго юрыдычны адрас, прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (пры яго наяўнасці), сутнасць звароту.
У выпадку адмовы заяўніка ад паведамленні названых звестак зварот можа быць пакінуты без разгляду.
У ходзе «прамой тэлефоннай лініі» грамадзянам і юрыдычным асобам даюцца поўныя і вычарпальныя адказы на пастаўленыя імі пытанні ў межах кампетэнцыі арганізацыі. Пры неабходнасці дадатковага вывучэння пытання, правядзення спецыяльнай праверкі або запыту адпаведнай інфармацыі зварот рэгіструецца ў дзень яго паступлення шляхам афармлення рэгістрацыйна-кантрольнай карткі.
Службовая асоба ў ходзе правядзення "прамой тэлефоннай лініі" пры зваротах, якія не адносяцца да кампетэнцыі райвыканкама, яго структурных падраздзяленняў, сельскіх выканаўчых камітэтаў, тлумачыць грамадзяніну або юрыдычнай асобе, у якой дзяржаўны орган, іншую арганізацыю неабходна звярнуцца. Такія звароты не падлягаюць рэгістрацыі.
Адказы на звароты, якія паступілі ў ходзе «прамых тэлефонных ліній» даюць кіраўнікі або ўпаўнаважаныя імі службовыя асобы дзяржаўных органаў, іншых арганізацый у адпаведнасці пастановай Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 23 ліпеня 2012 г. № 667.